Informace č.: 35 - 2019 (Informace o nových publikacích)

Vážení přátelé, 

obrátila se na nás organizace Průvodce pacienta, z. ú. a nabídla nám dvě brožury, které vydali. Jedná se o tyto knihy: 

Tou první je "Jak být lépe slyšen a vyslyšen" a navazuje na náš stejnojmenný seminář, kterého jste se někteří z Vás účastnili na sklonku minulého roku. Shrnuje doporučení jak komunikovat Vaše témata navenek, jak oslovovat cílové skupiny, jak zaujmout veřejnost, novináře- jak formulovat příběh, který zaujme. Na textu se podílela jedna zkušená zdravotnická novinářka a také expert na zdravotnické PR. V elektronické podobě najdete brožuru na odkazu:

www.pruvodcepacienta.cz/download/co-delame/timeline/web_brozura_prava-pacientu_61.pdf

Druhá brožura s názvem "Práva pacientů a jak se jich domoci" se tímto tématem zabývá ne zcela obvyklou formou. Vysvětluje rozdíly mezi tím, na co máme právo (ze zákona), co je spíše na dobré vůli a slušném vzájemném chování, a co je otázkou vzájemné komunikace při kontaktu pacienta se zdravotníky. Na brožuře se podílela Mgr. Šárka Slavíková z Amelie - odbornice na psycho-sociální poradenství pro pacienty.

Také tato brožura je elektronicky k dispozici na webu Pruvodce pacienta www.pruvodcepacienta.cz/download/co-delame/timeline/brozura_po_kor-final_42.pdf

Pokud budete mít zájem o tištěnou formu, tak vám doporučujeme, abyste se obrátili přímo na paní Ph.Dr. Ivanu Plechatou, ředitelku Průvodce pacienta, z. ú., email: .

Přeji vám všechno dobré. 

Mgr. Václav Krása
předseda NRZP ČR

 
GIVT_banner_full

 Děkujeme:













Asekol Nakladatelství ÚMUN

VVZPO logo_PTAS Metropolitní univerzita Praha logo_opel